  • Data: 2004-06-08 16:48:32
    Temat: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: "Memphis" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzsiaj zadzwonilem do Osrodka Egzaminowania Kierowcow(w Bydgoszczy i
    Toruniu) i zapytalem sie czy sa jakis szkoly jazdy, ktore ucza jezdzic na
    autach z automatyczna skrzynia biegow.(prawda jest taka, ze mam dostac od
    mamy jej Neon'a, a to jest automat. Na manualu, kiedys tam jezdzilem i
    stwierdzilem, ze to jest bezsensowne autko wiec do niego juz nigdy nie
    wsiade/gasl mi i w ogole takie tam/. A Neon mi w 100% odpowiada). Pierwsze
    pytanie tych Pan to: "A czy Pan jest inwalida?". Naturalnie powiedzialem, ze
    nie jestem. Potem dowiedzialem sie ze nie ma mozliwosci zdawania egzaminu i
    chodzenia na kurs na automacie w calej Polsce!.
    Czy to jest prawda?
    Ja na prawde nie umie(i juz sie nie naucze) jezdzic na tych samochodach
    z reczna skrzynia biegow. Czy to jest powod, zebym nie mogl zrobic prawo
    jazdy??(wg tej Pani tak jest).

    Z gory dziekuje
    i pozdrawiam