  • Data: 2004-06-08 17:06:56
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: "Beeslip" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na prawde nie umie(i juz sie nie naucze) jezdzic na tych
    samochodach
    > z reczna skrzynia biegow. Czy to jest powod, zebym nie mogl zrobic prawo
    > jazdy??(wg tej Pani tak jest).

    Z takim podejsciem nie wroze Ci powodzenia ani na kursie ani na egzaminie
    (stawiam na min 5 oblanych egzaminow praktycznych). I za zadne skarby nie
    dalbym Ci prawa jazdy - przypuszczam ze grubo ponad 90% w Polsce (moze sie
    mysle, ale napewno wiekszosc) samochodow ma manualna skrzynie biegow. I
    dlaczego mialbys niby dostac prawo jazdy kat B skoro nie bedziesz umial
    jezdzic wiekszoscia samochodow, ktore zgodnie z prawem mozesz prowadzic. To
    jest niebezpieczne - niedaj Boze musialbys wsiasc do samochodu z manualem i
    mozesz kogos wtedy zabic - bo nie chcialo sie nauczyc zmieniac biegow -
    smieszne to jest. Z przestawieniem sie z manuala na automat nie ma zadnych
    problemow.
    Polecam Ci szczerze taxi, komunikacje miejska, rower albo zdrowe nozki - daj
    sobie spokoj z prawem jazdy.
    Nasuwaja mi sie ostre slowa pod Twoim adresem, ale powstrzymam sie.

    Beeslip