  • Data: 2004-06-08 21:19:37
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ca59i6$2gr8$1@news2.ipartners.pl...

    > A u was biją Murzynów.

    > A co ma piernik do wiatraka?

    pomyśl........co bedzie gdy małpie dasz brzytwę?

    a sprawa jest prosta
    zdobycie prawa jazdy w polsce
    wymaga spełnienia jakiegoś zestawu przepisów i wymagań
    to wszystko.
    nie wnikam w ich zasadność co kraj to obyczaj.
    a gdy ktoś chce iść pod prąd wolny wybór
    może prawko zrobić w stanach nikt nie broni.

    a przy okazji posiadanie umiejętności obsługi manuala nie boli i w niczym
    nie przeszkadza
    a czasem dzięki temu będzie można poprowadzić auto kolegi /trudno odmówić
    gdy kolega po flaszce :)))/
    lub z wypożyczalni albo pożyczak z warsztatu.
    ja uważam że lepiej coś umieć niż nie umieć.