  • 21. Data: 2018-05-26 13:48:47
    Temat: Re: Część działki mi zabrali
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 May 2018 08:51:37 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > Z ciotką miałem telekonferencje
    > Chcieli dać odszkodowanie za stodołe tylko w porównaniu do kosztów
    > przeniesienia były to śmieszne pieniądze.
    > i dziadek nic nie podpisał

    > z roku 1970 się nie uprawomocniła?

    Bo dziadek nie podpisal.
    Tylko czy jego podpis byl potrzebny - oto jest pytanie.
    A moze wyslal jakis protest.

    > Zastanawia mnie tylko jedno.
    > Jeśli decyzja była w okolicach 1970 roku
    > to jakim cudem powstało ogrodzenie na betonowej podbudowie
    > z teownikami 200 wbitymi w ziemie gdzieś w połowie lat 80 tych.

    To sie musisz dziadka pytac.
    Moze sie nikogo nie pytal, tylko postawil tam, gdzie uwazal ze jego
    :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-05-26 14:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 01:58:34 -0700 (PDT), f...@g...com

    > Chyba że kilka miesięcy i skończy się tak:
    > https://www.google.pl/maps/place/43-300+Bielsko-Bia%
    C5%82a/@49.8397667,18.99827,606m/data=!3m1!1e3!4m5!3
    m4!1s0x47169f63dd80507b:0x6811f587fa4fe3a7!8m2!3d49.
    8223768!4d19.0583845

    > Patrz ten domek w środku:)

    Ciekawe - zazdroscic doskonalej lokalizacji z wlasnym wjazdem na
    autostrade, czy wspolczuc fatalnej lokalizacji z powodu halasu :-)

    Da sie to sprzedac pod jakas hurtownie, stacje paliw/ mcDonalda,
    czy zablokowali ?
    A moze postawic sobie stacje monitorowania jakosci powietrza, i po
    odszkodowanie do gminy co roku ? :-)

    A swoja droga - da sie stamdad wyjsc bez samochodu ?
    Przejscie widze, ale prowadz jakby do nikad ...

    J.

  • 23. Data: 2018-05-27 03:09:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-05-18 o 07:45, dantes pisze:

    > W latach '80 nie był wymagany "plan na budowę" ogrodzenia.

    Co nie zmienia faktu, że raczej po cudzej działce wolno go stawiać nie
    było.

  • 24. Data: 2018-05-27 07:54:55
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 27 May 2018 03:09:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że raczej po cudzej działce wolno go stawiać nie
    > było.

    Cudza to ona na 99,99% stała się po zastosowaniu
    "zasady przyczynowości wstecznej" ;)