  • 1. Data: 2018-05-21 13:56:44
    Temat: Roztargniony (?) strażnik miejski
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Mąż nieprawidłowo zaparkował w centrum miasta (miejsce było fatalnie
    oznakowane, ale mniejsza z tym). Natychmiast podszedł strażnik miejski i
    po krótkiej dyskusji wlepił mandat w wysokości 100zł. Mąż od razu
    zapłacił gotówką. W zamian otrzymał - jak sądził - pokwitowanie. A w
    domu zonk! - okazało się, że to nie pokwitowanie a mandat kredytowy.
    Napisał do straży miejskiej, a ci w odpowiedzi ostrzegają przed karą za
    pomówienie.

    Czy jest jakakolwiek szansa wygrać coś takiego? Mąż nie chce odpuścić.
    Jedynym świadkiem jest nastoletnia córka.

    Ewa

  • 2. Data: 2018-05-21 14:17:52
    Temat: Re: Roztargniony (?) strażnik miejski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Czy jest jakakolwiek szansa wygrać coś takiego? Mąż nie chce
    >odpuścić. Jedynym świadkiem jest nastoletnia córka.

    To szansa raczej znikoma ... ale czy nie bylo tam kamery monitoringu ?

    Pozostaje zamontowac kamere, pare dyktafonow, i pojechac zaparkowac
    drugi raz ...

    J.

  • 3. Data: 2018-05-21 14:32:02
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > To szansa raczej znikoma ... ale czy nie bylo tam kamery monitoringu ?
    >
    > Pozostaje zamontowac kamere, pare dyktafonow, i pojechac zaparkowac drugi

    a sam strażnik nie miał kamerki na mundurze? w Lublinie nagrywają tak
    wszystkie interwencje.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-05-21 14:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> [...]
    >
    > Czy jest jakakolwiek szansa wygrać coś takiego? Mąż nie chce
    > odpuścić. Jedynym świadkiem jest nastoletnia córka.

    Roztargniony to był oczywiście mąz a nie straznik :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 5. Data: 2018-05-21 15:14:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    >Roztargniony to był oczywiście mąz a nie straznik :)

    Straznik - jakby kamera nagrala, to wzorem pewnego sedziego,
    to podsuneli mu stowe, to z przyzwyczajenia wzial i z roztargnienia
    zapomnial ze rozdaje kredytowe. :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-05-21 16:14:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Roztargniony to był oczywiście mąz a nie straznik :)

    Też.

    Ewa

  • 7. Data: 2018-05-21 16:15:22
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 15:14, J.F. pisze:

    > Straznik - jakby kamera nagrala, to wzorem pewnego sedziego,
    > to podsuneli mu stowe, to z przyzwyczajenia wzial i z roztargnienia
    > zapomnial ze rozdaje kredytowe. :-)

    Na to chyba wychodzi.

    Ewa

  • 8. Data: 2018-05-21 16:16:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 14:17, J.F. pisze:

    > To szansa raczej znikoma ... ale czy nie bylo tam kamery monitoringu ?

    Centrum dużego miasta, szansa jest, ale pewności co do tego nie mam.

    > Pozostaje zamontowac kamere, pare dyktafonow, i pojechac zaparkowac
    > drugi raz ...

    W najbliższym czasie nie wchodzi to w rachubę.

    Ewa

  • 9. Data: 2018-05-21 22:17:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-21, FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > Centrum dużego miasta, szansa jest, ale pewności co do tego nie mam.

    Jeśli Ci zależy, to chyba jedyna szansa wrócić na miejsce, poszukac tych
    kamer, ustalic własciciela i sprobować kontaktu. Czas tyka. Nagrania nie
    sa w końcu przechowywane w nieskonczoność.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2018-05-21 22:23:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli Ci zależy, to chyba jedyna szansa wrócić na miejsce, poszukac tych
    > kamer, ustalic własciciela i sprobować kontaktu. Czas tyka. Nagrania nie
    > sa w końcu przechowywane w nieskonczoność.

    Nagrania to pewnie co najmniej dwa tygodnie. Ale czego wy się
    spodziewacie zobaczyć na tym monitoringu? Za każdym razem jak kogoś
    poszukują to wrzucają to samo zdjęcie z monitoringu przedstawiające
    kartofla w czapce robione deską do prasowania, a wy myślicie, że będzie
    widać 100?

    Shrek