  • 1. Data: 2018-05-22 17:46:30
    Temat: Czy już dwaj bojowi posłowie PO wystarczają do delegalizacji Marszu Niepodległości? [odpalenie rac]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Na tej grupie padło twierdzenie że marsz za który profesor inkwizytor
    Środa chciała "dyscyplinować" studentów Uniwersytetu Warszawskiego był
    nielegalny bo użyto środków pirotechnicznych.

    To ja się pytam czy już dwóch posłów PO wystarczyło do zdelegalizowania
    Marszu Niepodległości.

    https://news.google.com/story/dTsGdMa4MQLI9TMoOMpXCr
    2vvUdvM?hl=pl&ned=pl_pl
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5748
    90,policja-uchylenie-immunitetu-posel-sejm-race-mars
    z-wolnosci-polityka.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-05-22 17:57:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 May 2018 17:46:30 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Na tej grupie padło twierdzenie że marsz za który profesor inkwizytor
    > Środa chciała "dyscyplinować" studentów Uniwersytetu Warszawskiego był
    > nielegalny bo użyto środków pirotechnicznych.
    Tak to napisałeś że można by sądzić że to było jedyne naruszenie prawa.

    > To ja się pytam czy już dwóch posłów PO wystarczyło do zdelegalizowania
    > Marszu Niepodległości.
    A co ma do naruszeń prawa ilość posłów?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-05-22 18:37:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Tak to napisałeś że można by sądzić że to było jedyne naruszenie prawa.

    Tak ten zarzut na marsz "faszystów" sformułowano. Ja mam odwalać
    _za darmo_ robotę za (grupowego) oskarżyciela i doszukiwać się innych
    zarzutów? Toż to całkowicie sprzeczne z duchem kapitalizmu :-)

    > A co ma do naruszeń prawa ilość posłów?

    Niby poniżej połowy posłów nie powinno robić znaczącej różnicy prawnej.
    Nie robi? Powątpiewam. Choć w tym przypadku niby powinno chodzić o to
    co zrobiło dwóch _ludzi_ a to że (jeszcze) kryją się za immunitetem
    poselskim powinno być kwestią wtórną.

    --
    A. Filip