  • Data: 2003-07-24 20:56:56
    Temat: Czas płatności za usługi telekomunika
    Od: "Jim J." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja dziewczyna dzwoniła do mnie dokładnie rok temu z Hiszpani na
    "koszt rozmócy". Korzystała z usług Direct Poland (TPSA) czy jakoś
    tak... Ja mam telefon w Netii i mimo moich licznych monitów do dzisiaj
    nie dostałem rachunku za te rozmowy. W callceter poinformowano mnie
    tylko, że "kiedyś" przyjdzie. Jak to jest... jak mi to przyślą w okresie
    świątecznym to nie będe miał z czego zapłacić...

    Pozdrawiam
    Jim