  • 1. Data: 2010-02-01 10:32:15
    Temat: Znowu o biednym piekarzu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/dolnoslaskie/legn
    ica/news/rozdawal-chleb-ubogim-musi-zaplacic-245-tys
    ,1432771

    Spraw stara, dawał pieczywo biednym, ie odprowadzała VAT, US go ściag
    itp itd.

    Zastanawia mnie tylko jedno.

    US mógł sprawdzić VAT najdalej 5 lat wstecz.
    Ile piekarz rozdał tego chleba, że VAT od tego wyniósł 254tys?
    Chleb jest ovatowany na 7%.
    Nawet jeżeli odejmiemy 30% sankcji (w stu), uwzględnimy odsetki, nijak
    się to nie chce kupy trzymać.
    Jak wielka musiałaby być ta piekarnia, żeby z dziennej produkcji która
    pozostaje niesprzedana (a podobno takie właśnie pieczywo było rozdawane)
    narósł taki VAT??
    Ktoś się chce pobawić w matematykę? Tak z ciekawości?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2010-02-01 11:10:48
    Temat: Re: Znowu o biednym piekarzu
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 1 Lut, 11:32, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/dolnoslaskie/legn
    ica/news/rozdawal...

    > Spraw stara, dawał pieczywo biednym, ie odprowadzała VAT, US go ściag
    > itp itd.

    Koleś sprzedawał "na lewo" - bez podatku, rozdawaniem próbował się
    wykręcić od machlojek w papierach. Tylko niewielka część z organizacji
    które miały od niego dostać pieczywo to potwierdziła.

    --
    Regards
    Matt

  • 3. Data: 2010-02-01 13:12:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@e...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > rozdawane) narósł taki VAT??
    > Ktoś się chce pobawić w matematykę? Tak z ciekawości?

    to co teraz napisze, to taka powtarzana plotka, ale gdzies obiło mi sie o
    uszy, ze to tylko dobrze obudowana historia o gosciu ktory sprzedawał bez
    rejestrowania sprzedazy na kasie.
    A to całe rozdawnictwo to był tylko jakis ułamek jego działalnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 4. Data: 2010-02-02 14:04:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-01 11:32, Maddy pisze:

> [...]

    > Jak wielka musiałaby być ta piekarnia, żeby z dziennej produkcji która
    > pozostaje niesprzedana (a podobno takie właśnie pieczywo było rozdawane)

    Mówisz - masz - jeszcze ciepłe:

    http://podatki.wp.pl/kat,70478,title,MF-fiskus-wygra
    l-sprawe-z-piekarzem-z-Legnicy,wid,11917035,wiadomos
    c.html

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-02-02 14:52:43
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Maddy pisze:
> [...]

    http://podatki.wp.pl/kat,70478,title,MF-fiskus-wygra
    l-sprawe-z-piekarzem-z-Legnicy,wid,11917035,wiadomos

    182 tysiace VATu do zaplaty, czyli wg US i NSA nie nabil na kase ponad
    dwa i pol miliona. Brak informacji za jaki okres jest kara. Zakladamy
    wiec 5 lat. W 2007 roku mielismy 252 dni pracujace, to przyjmijmy, ze
    tyle bylo przez te 5 lat, czyli: 1260 dni. To wychodzi, ze dziennie nie
    nabijal (a powinien) 2060 PLN. Jezeli zalozymy, ze srednio lient
    piekarni zostawia przy jednej transakcji 6 zl (np. chleb, 4 bulki i 2
    paczki), to wychodzi, ze facet kazdego dnia zapominal dawac paragon 340
    klientom.

    pozdr
    PG

  • 6. Data: 2010-02-02 18:05:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-02, grzeda <g...@g...pl> wrote:

    [...]

    > 182 tysiace VATu do zaplaty, czyli wg US i NSA nie nabil na kase ponad
    > dwa i pol miliona.

    W artykule, który cytowałeś, stoi:
    "z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego"

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-02-02 18:44:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-02 15:52, grzeda pisze:

    > 182 tysiace VATu do zaplaty, czyli wg US i NSA nie nabil na kase ponad
    > dwa i pol miliona. Brak informacji za jaki okres jest kara.

    Rok 2003. :(

    --
    spp