  • 1. Data: 2010-02-01 10:45:20
    Temat: Re: Znowu o biednym piekarzu
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:hk6b73$29d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/dolnoslaskie/legn
    ica/news/rozdawal-chleb-ubogim-musi-zaplacic-245-tys
    ,1432771

    > Spraw stara, dawał pieczywo biednym, ie odprowadzała VAT, US go ściag itp
    > itd.

    http://www.pit.pl/pages/i/2698.php

    W Świętego Mikołaja też jeszcze wierzysz?

    A.

  • 2. Data: 2010-02-01 12:01:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-02-2010 11:45, Gruby Jendrek pisze:

    > "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    ica/news/rozdawal-chleb-ubogim-musi-zaplacic-245-tys
    ,1432771

    > http://www.pit.pl/pages/i/2698.php
    >
    > W Świętego Mikołaja też jeszcze wierzysz?

    Nie chciało Ci się przeczytać postu do końca (leń śmierdzący, nie
    cierpię leni) czy po prostu nie zrozumiałeś, bo za dużo słów na raz?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-02-01 12:20:44
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    > Nie chciało Ci się przeczytać postu do końca (leń śmierdzący, nie cierpię
    > leni) czy po prostu nie zrozumiałeś, bo za dużo słów na raz?

    A ty bez sprawdzenia jak to było naprawde piszesz "Spraw stara, dawał
    pieczywo biednym, ie odprowadzała VAT, US go ściag
    itp itd." bo rozumiem że po prostu nie potrafisz (bo przecież nie z lenistwa
    :)). W linku podanym przeze mnie są wyliczenia o które pytasz bo ja do
    gamoni mam stosunek neutralny ;)

    A.

  • 4. Data: 2010-02-01 12:23:05
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 13:01:27 +0100, Maddy napisał(a):

    > Nie chciało Ci się przeczytać postu do końca (leń śmierdzący, nie
    > cierpię leni) czy po prostu nie zrozumiałeś, bo za dużo słów na raz?

    O co się pieklisz? Facet twierdził w US, że dziennie sprzedawał pięć bułek,
    a całą resztę produkcji rozdawał biednym. Nie ma co liczyć: to nie była
    skrzynka chleba dziennie, ale tony pieczywa rzekomo rozdawanego biednym.
    http://www.nie.com.pl/art8622.htm
    Inna sprawa, że też mogłabyś czytać ze zrozumieniem: 254 tyś zaległości
    podatkowych. Nie VAT! Z innych źrodeł wiadomo, że VAT to 45 tyś, - reszta
    to krętactwa na dochodowym.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek