  • 1. Data: 2010-02-01 10:37:50
    Temat: Gdzie zlozyc pozew
    Od: "bart" <b...@b...com>

    Witam
    Chce zlozyc pozew o rozwod. Ja jestem na stale zameldowany w miescie X, zona
    w Y, w obu sa sady okregowe, tymczasowo jestesmy oboje zameldowani w lokalu
    w miescie X i mieszkalismy tam razen. Od miesiaca juz nie mieszkamy, choc
    lokal jeszcze wynajety (okres wypowiedzenia nas obowiazuje), ale raczej zona
    tez jest jeszcze tam tymczasowo zameldowana. W ktorym sadzie powinienem
    zlozyc pozew, w miescie X czy w miescie stalego zameldowania zony
    Y?Zaznaczam ze oboje pracujemy w miescie X, wiec zona dalej bedzie gdzies
    tutaj mieszkac. Mnie sie wydaje, ze w miejscu naszego ostatniego pobytu
    razem, czyli miescie X? Czy mam racje?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-01 10:42:36
    Temat: Re: Gdzie zlozyc pozew
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bart napisał(a):

    > Chce zlozyc pozew o rozwod. Ja jestem na stale zameldowany w miescie X, zona
    > w Y, w obu sa sady okregowe, tymczasowo jestesmy oboje zameldowani w lokalu
    > w miescie X i mieszkalismy tam razen.

    Pozew mozesz zlozyc w sadzie wlasciwym dla ostatniego miejsca waszego
    wspolnego zamieszkania. Czyli w tym przypadku moze to byc miasto X.

    j.

  • 3. Data: 2010-02-01 13:39:27
    Od: "bart" <b...@b...com>

    > Pozew mozesz zlozyc w sadzie wlasciwym dla ostatniego miejsca waszego
    > wspolnego zamieszkania. Czyli w tym przypadku moze to byc miasto X.

    Jesli chodzi o adres pozwanej to podaje sie adres stalego zameldowania, czy
    tymczasowego zameldowania?

  • 4. Data: 2010-02-01 13:50:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bart pisze:

    > Jesli chodzi o adres pozwanej to podaje sie adres stalego zameldowania, czy
    > tymczasowego zameldowania?

    Zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-01 16:20:18
    Od: "bart" <b...@b...com>

    > Zamieszkania.

    Logiczne, ale jak jest nieznany, albo nie jest sie pewnym, czy jest
    prawidlowy? Czy moga byc problemy z dostarczeniem pozwu? Przeciez zawsze
    moze powiedziec, ze juz tam nie mieszka.

  • 6. Data: 2010-02-01 17:21:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bart pisze:

    > Logiczne, ale jak jest nieznany, albo nie jest sie pewnym, czy jest

    Wówczas tam, gdzie można kogoś zastać - na przykład do pracy. Jeśli
    nic nie wiadomo - wówczas trzeba ustanowić kuratora dla doręczeń.

    > prawidlowy? Czy moga byc problemy z dostarczeniem pozwu? Przeciez zawsze
    > moze powiedziec, ze juz tam nie mieszka.

    Taki system...

    --
    Liwiusz