  • 1. Data: 2005-03-14 09:09:50
    Temat: Cudzy strych i jego adaptacja na mieszkanie...
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Może mi ktoś podpowie jak najlepiej się zabezpieczyć, jeśli chciałbym
    zaadaptować strych na mieszkanie w kamienicy należącej do kogoś innego.
    Napewno miało by to być wnajęcie tego strychu, włożenie jakichś środków na
    jego remont. A raczej przerobienie go na mieszkanie.
    Na co zwrócilibyście uwagę w rozmowie z właścicielem i przy ewentualnym
    podpisywaniu umowy wynajmu?
    Koszty adaptacji napewno nie będą małe, a wkładać jakieś pieniądze w czyjąś
    własność to trochę strach...
    Myślę jednak, że ludzie przecież wynajmują mieszkania, robią w nich remotny
    itp. więc jakoś się można dogadać/zabezpieczyć...

    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&