  • 11. Data: 2015-02-13 12:59:27
    Temat: Re: Coltel - nękanie telefoniczne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2015 12:35, z pisze:

    > To trzeba twardym być nie miętkim. Jemy też należy się. :-)

    No to ty się zajmij facetami a ja zostanę przy kobietach ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2015-02-13 14:34:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 22:12:21 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:
    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Coś poradzicie?

    Do mnie też dzwonili z zaproszeniami na prezentacje proponując upominek np. zegarek.
    Z jedną z Pań 15 minut dyskutowałem czy maja zegarek z czerwonym paskiem i drążyłem
    temat jaki konkretnie zegarek i tego typu pierdoły.
    Ta akurat 15 minut wytrzymała, inne po 3-4 minutach kończyły rozmowy. Po kilku takich
    dialogach telefony od nich ustały. A kiedyś jeszcze na prezentacje mnie zapraszali i
    garnitur gratis miał być. Kilka minut rozmowy czy maja czerwone albo zielone
    garnitury bo na koncert disco polo idę i wymiękali.
    Ale to trzeba mieć czas żeby tak się bawić.

  • 13. Data: 2015-02-13 15:00:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 12:59, Andrzej Lawa pisze:
    > No to ty się zajmij facetami a ja zostanę przy kobietach ;)

    Czytałeś dyrektywę? Każdy przejaw dyskryminacji... będzie zwalczany i
    surowo karany.
    Ja mam swoje sposoby na natrętne telefony.
    Mówimy o Twoim sposobie niezgodnym z doktryną :-)

  • 14. Data: 2015-02-13 18:52:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.02.2015 o 15:00, z pisze:

    > Czytałeś dyrektywę? Każdy przejaw dyskryminacji... będzie zwalczany i
    > surowo karany.

    Ja nie jestem instytucja i mnie obejmuje wolność sumienia oraz
    orientacji - a moja jest hetero :-P

  • 15. Data: 2015-02-13 19:05:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Coś poradzicie?

    Możesz zbluzgać.

  • 16. Data: 2015-02-14 14:42:11
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Coś poradzicie?

    Mój sposób, to informowanie, że rozmowa jest nagrywana i jeśli klientowi nie
    odpowiada to powinien się rozłączyć. Pomaga na 80% tandeciarzy. Jeśli nie
    chce się rozłączyć, to proszę, żeby zaczekał chwilę, bo muszę dokończyć inną
    rozmowę i wyłączam mikrofon. Na koniec numer z którego dzwonił dodaję do
    zastrzeżonych.
    Rzaczej nie zdarza mi się, żeby zadzwonili ponownie z innego numeru.

    Wiwo