  • 1. Data: 2008-06-03 16:27:28
    Temat: Co zrobic z obca antena na moim maszcie.
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    Ktos, bez pytania o moja zgode, zamontowal antene. W znacznym stopniu
    pogorszyl mi odbior, pewnie zmieniajac niechcacy ustawienie mojej
    anteny. Musze sciagnac fachmana, zeby przywrocil normalny odbior..
    Chciałbym pozbyc sie intruza i obciazyc go kosztami. Jest to
    wykonalne?

  • 2. Data: 2008-06-03 19:06:04
    Temat: Re: Co zrobic z obca antena na moim maszcie.
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubus" <k...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > anteny. Musze sciagnac fachmana, zeby przywrocil normalny odbior..
    > Chciałbym pozbyc sie intruza i obciazyc go kosztami. Jest to

    A jest tabliczka "masz prywatny - nic nie montować" ?
    Bo rozumiem że chodzi o masz na bloku ?
    czlowiek mógł niezlośliwie myśleć ze to element konstrukcji bloku albo
    "maszt publiczny"
    a Ty chcesz człowieka od razu do sądu pozywać ?

    Piotrek