  • 1. Data: 2002-10-31 08:59:05
    Temat: Co zrobic z komornikiem ??
    Od: "Sylwek" <S...@h...pl>

    Witam jestem tu pierwszy raz alre chyba dobrze trafilem ??
    mam problem , przyłazi mi do domu komornik skarbowy , za nie zapłacony
    mandat drogowy (k woli ścisłości nie jestem piratem drogowym, tylo jeżdże
    dużo i daleko i zdaza mnie sie przekroczyc predkośc o te 20 km/h) Na razie
    go zbywam. Ale nie wiem jakie mogę poczynic kroki aby go zbyc albo
    przynajmniej przeciagnąc na maxa, bo kaski brakuje. Słyszałem cos że
    skarbowy ma sobie ściągać mandaty przy rozliczeniach podatkowych . Tylko nie
    wiem czy im ten system działa , może tez go Prokom robił??
    Dzięki za wsie pożyteczne info.
    ::::::Silwanus)))

  • 2. Data: 2002-10-31 09:21:09
    Temat: Re: Co zrobic z komornikiem ??
    Od: "KIDprotect" <f...@k...pl>

    Sylwus
    o 20 KM/h, to nikt by Ci raczej mandatu nie wypisywal, a juz na pewno nie
    bylby to duzy mandat... Raczej by bylo "ustne pouczenie".

    Kuba

    --
    fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl

  • 3. Data: 2002-10-31 09:36:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    KIDprotect wrote:
    > Sylwus
    > o 20 KM/h, to nikt by Ci raczej mandatu nie wypisywal, a juz na pewno nie

    Raczej.

    > bylby to duzy mandat... Raczej by bylo "ustne pouczenie".

    Raczej się mylisz. To było jakieś 200zł (w/g taryfikatora).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 4. Data: 2002-10-31 09:43:09
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > podatkowych . Tylko nie wiem czy im ten system działa , może tez go
    > Prokom robił?? Dzięki za wsie pożyteczne info.

    możesz negocjować , jak z każdym ....
    wydłużyć okres spłaty , ale cos dziubać .
    skarbowy sobie może ściągać, ale wtedy poborca chyba nie dostaje
    prowizji ...

    sqrczak

  • 5. Data: 2002-10-31 12:20:40
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    "sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > możesz negocjować , jak z każdym ....
    > wydłużyć okres spłaty , ale cos dziubać .
    > skarbowy sobie może ściągać, ale wtedy poborca chyba nie dostaje

    pozwol mu nakleic kartke z pieczatka na twoim komputerze jako zabezpieczenie
    (zajecie) i dogadaj sie zeby komp stal u ciebie. Dzieki temu zyskasz dwa
    miesiace a komornik zgodnie z przepisami skutecznie wszczal egzekucje i da
    ci spokoj na jakis czas. Jednak musisz MUSISZ zaplacic w koncu.

  • 6. Data: 2002-11-01 08:59:37
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <S...@h...pl> wrote:

> [...]
    > bo kaski brakuje. Słyszałem cos że skarbowy ma sobie ściągać
    > mandaty przy rozliczeniach podatkowych .

    Owszem, ściągają. Mnie to spotkało w tym roku. Wczesniej ignorowałem
    wezwania do zapłaty, gdyż poborca skarbowy wysyłał mi je zwykłym
    listem. W koncu przy rozliczeniu rocznym miałem pewna kwotę do
    zwrotu nadpłaconego podatku i została zajęta własnie przez poborcę.
    Poza tym zdarza się, że poborca zawiadamia zakład pracy
    i obliguje księgowość do potracenia kwoty mandatu z poborów.
    Oczywiście może też przyjść do domu i zabrać Ci komputer ;-)

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 7. Data: 2002-11-02 03:45:45
    Od: "motherboard" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sylwek" <S...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za wsie pożyteczne info.

    ja na Twoim miejscu pozbylbym sie go dyskretnie ;)