    From: "Sylwek" <S...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co zrobic z komornikiem ??
    Date: Thu, 31 Oct 2002 09:59:05 +0100

    Witam jestem tu pierwszy raz alre chyba dobrze trafilem ??
    mam problem , przyłazi mi do domu komornik skarbowy , za nie zapłacony
    mandat drogowy (k woli ścisłości nie jestem piratem drogowym, tylo jeżdże
    dużo i daleko i zdaza mnie sie przekroczyc predkośc o te 20 km/h) Na razie
    go zbywam. Ale nie wiem jakie mogę poczynic kroki aby go zbyc albo
    przynajmniej przeciagnąc na maxa, bo kaski brakuje. Słyszałem cos że
    skarbowy ma sobie ściągać mandaty przy rozliczeniach podatkowych . Tylko nie
    wiem czy im ten system działa , może tez go Prokom robił??
    Dzięki za wsie pożyteczne info.
    ::::::Silwanus)))