  • 1. Data: 2003-07-09 16:24:01
    Temat: Co zrobić gdy dostałem zwrot dokumentów z sadu
    Od: "Andrzej" <f...@w...pl>

    Witam

    Wysłałem do sądu odpowiedź na nakaz zapłaty wydany zaocznie pocztą w
    termine 14 dniowym, niestety pomyliłem adres (numer budynku) i dokumenty
    wróciły i bedzie teraz po terminie jesli wysle jeszze raz. Czy teraz mam
    jeszcze raz wyslać po prostu dokumenty i przed sadem pokazać dowod nadania
    ze zlym adresem ? Czy musze sam pojechać osobiscie i pisac jakies podania.

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-07-09 22:31:48
    Temat: Re: Co zrobić gdy dostałem zwrot dokumentów z sadu
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    To masz przechlapane.
    Wniosek o przywrócenie terminu raczej nie wchodzi w rachube, ale można
    spróbować.

    www.prokura.pl