  • 1. Data: 2003-09-09 10:37:59
    Temat: subskrypcja NAV
    Od: "sQrczak" <j...@w...pl>

    witam
    zastanawia mnie jedna kwestia
    w faq na stronie dotyczącej zakupu subskrypcji na rok następny nortona
    antywirusa znalazłem taką kwestię :

    a.. Subskrypcja na Norton AntiVirus 2002 wygasła nam w lutym 2003. Czy
    poniższy tekst oznacza, że nie będzie można aktywować subskrypcji,
    gdybyśmy kupili ją teraz? "Ta subskrypcja przeznaczona jest dla
    wszystkich legalnych użytkowników"
    Jeśli posiada Pan legalną wersję oprogramowania, to może Pan aktywować
    subskrypcję w dowolnym momencie - również po wygaśnięciu starej. Po
    wygaśnięciu subskrypcji program jest nadal legalny i działa, ale nie
    ściąga nowych szczepionek antywirusowych.

    czyli program pomino wygaśnięcia subskrypcji mam legalny
    a czy legalne jest uzywanie go i ściąganie definicji wirusów
    dostępnych na stronach symanteca ????

    sprawia to odrobinę kłopotów , ale się udaje i program ma
    zainstalowane najnowsze definicje .......

    zgodne to z prawem czy niezgodne ?

  • 2. Data: 2003-09-11 14:43:48
    Temat: Re: subskrypcja NAV
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Sep 2003, sQrczak wrote:

    >+ witam
    >+ zastanawia mnie jedna kwestia
    >+ w faq na stronie [...]

    Ja wKwestiiFormalnej: FAQ ma względnie małą "moc sprawczą".
    Można co najwyżej później się powoływać że "w dobrej
    wierze"... ale liczy się umowa :)
    A np. umowa o SDI (np. moja) nie przystaje do FAQ na stronie
    TPSA :) (co było tu przykładowo wałkowane).

    pozdrowienia, Gotfryd