  • 21. Data: 2007-11-28 05:03:00
    Temat: Re: Co z robic bracia prawnicy?
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ficrjq$o87$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:165p15-rsd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wlasnie wrocilem z komendy miejskiej. Nie bylo komu przyjac mojego
    > zgloszenia. :(

    U nas ciągle obowiązuje prawo dżungli. A tak wogóle to normalnego dobrze
    nauczonego pasa sobie załatw a nie to coś co przez trawę przedziera się jak
    w gąszczu.
    Po pierwsze sprawę zgłoś aby było w papierach. Po drugie przygotuj
    się(lepiej) na kolejną konfrontację ale w tedy nie pozwól klientowi uciec.
    Wskazane będzie lekkie przekroczenie obrony koniecznej.
    LemonR

  • 22. Data: 2007-11-28 07:38:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 02:18:05 +0100, B0L0 napisał(a):

    > moje pytanie jest glupie, tak wiem, ale nie moglem sie oprzec checi
    > pochwalenia sie sukcesami dydaktycznymi :)

    Tak powinno być. Zazwyczaj agresja psa związana jest z jego wychowaniem.

    Osobiście kierowałbym właścicieli brutalnych psów na przymusowe prace
    społecznie uzyteczne, przykładowo sprzątanie po psach. Delikwent taki w
    żółtej kamizelce z napisem "zakład karny, prace społecznie użyteczne"
    sprzątający psie g... to kara która może wreszcie odniosłaby skutek, bo
    grzywny i mandaty chyba niezbyt są skuteczne.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net