  • 11. Data: 2019-07-09 11:17:12
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > W artykule nic nie piszą o ojcu. Tak samo o aresztowaniu.
    > Równie dobrze... poczekała 15 min na krzesełku w komendzie na
    > policjanta. Spisał protokół i poszła do domu.

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24975153,
    matka-zostawila-kilkumiesieczne-dziecko-w-nagrzanym-
    samochodzie.html

    "Policjanci wezwali pogotowie ratunkowe, które po wstępnych badaniach
    przewiozło dziewczynkę do szpitala, gdzie lekarz pediatra podjął decyzję
    o pozostawieniu dziecka w placówce z uwagi na objawy odwodnienia.
    Pozostałe dzieci przekazano ojcu, który pojawił się na miejscu
    interwencji.

    31-letnia matka została zatrzymana i trafiła do policyjnej celi. "

    4659,lubin-matka-zostawila-niemowle-w-nagrzanym-samo
    chodzie-na-godzine.html

    "Wcześniej mężczyzna razem ze swoją partnerką handlowali na bazarze."

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-07-09 11:34:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    matka-zostawila-kilkumiesieczne-dziecko-w-nagrzanym-
    samochodzie.html

    > Co się czepiasz ojca dzieci. :-) Był w robocie i go ściągnęli. Bogu
    > ducha winny.

    Był z nią na bazarze. Puściłem supersedesa z dodatkowym linkiem, ale
    zdaje się mój serwer nie przyjmuje supresedesów.

    > To wygląda na twórczość dziennikarza (policyjna cela).

    W pierwszym poście z innego źródła też było.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-07-09 11:34:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie ostatnio wezwany przez 112 policjant poinformował (przy trzech pozostałych wokół
    potakujących głowami), że próbę pobicia mogę
    sobie sam skarżyć "cywilnie" z... kodeksu cywilnego (no rzesz dyktafonu nie miałem
    kto by się spodziewał próby pobicia w biały
    dzień) i w ogóle był wściekły, że nie wyglądam na ponad 7 dni niezdolności do
    czegokolwiek.
    Pewnie go oderwali od kebaba lub od baby (jakiejś rzeczniczki).
    "informuje"
    "Onet"
    "rzeczniczka"
    "Policji"
    Poczwórne zajady się robią.

    -----

  • 14. Data: 2019-07-09 12:03:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 11:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > (no rzesz dyktafonu nie miałem kto by się spodziewał próby pobicia w
    > biały dzień)

    Skoro w autach instaluje się kamery, policjantom również, to może cywilom?
    Smartfon wielu ma. Do tego gustowny puszorek i apka, która buforuje
    kilka min nagrania. Nisza na rynku, może da się zbić majątek na pomyśle? ;-)

    Robert

  • 15. Data: 2019-07-09 12:06:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Smartfon wielu ma. Do tego gustowny puszorek i apka, która buforuje
    > kilka min nagrania. Nisza na rynku, może da się zbić majątek na pomyśle?

    Myślałeś nad prądożernością takiego rozwiązania?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2019-07-09 12:13:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Następnym razem to się przygotuję przez te 50 minut zanim policja łaskawie przyjedzie
    do pobicia z mordą, że nie ma noża ani 7 dni
    niezdolności.

    -----

  • 17. Data: 2019-07-09 12:31:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 12:06, Liwiusz pisze:

    > Myślałeś nad prądożernością takiego rozwiązania?

    Gdyby wyświetlacz miałby się świecić cały czas, to prądu zabraknie na
    dzień pracy.
    Ale sama kamera, procesor i zapis do pamięci, to skłonny jestem uwierzyć
    sobie, że to osiągalne.

    Robert

  • 18. Data: 2019-07-09 14:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    >W artykule byłą mowa o "policyjnej CELI".
    >Media znów "mijają się z prawdą" (potocznie: kłamią)?

    Policja ma swoje "izby zatrzyman", czy jako to sie tam fachowo nazywa,
    Robert nam moze fachowo wyjasni.
    I to chyba jednak przypomina cele.

    A tu ... ojciec, karetka, szpital ... nie, nie wyglada mi to na 15
    minut ...

    J.

  • 19. Data: 2019-07-09 14:17:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-07-09 o 10:21, p...@g...com pisze:
> [...]
    trzylatka-w-aucie-ktore-sie-zapalilo,177716.html
    >Tak z innej strony. Link ma 8 lat. Był pewnie tematem w kilku
    >programach informacyjnych i serwisów internetowych. Zawsze podają max
    >zagrożenie karą. A jakoś nie słychać jak te sprawy się kończą?

    Bo tyle, to rzecznik policji lub prokuratury na tacy podaje.
    A o zakonczenie trzeba sie wysilic ... a to czesto pare lat trwa.

    >I brnąc dalej :-)
    >Ile do końca zostało stron do odczytania w wyroku Amber Gold?

    I czy dziennikarze siedza na sali :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-07-09 14:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-07-09, p...@g...com
> [...]
    > Kobiety nie było ok. 50 minut. Temperatura wynosiła wówczas 25
    > stopni Celsjusza, a pojazd stał w nasłonecznionym miejscu -
    > informuje Onet Sylwia Serafin, rzeczniczka Komendy Powiatowej
    > Policji w Lubinie.

    trzylatka-w-aucie-ktore-sie-zapalilo,177716.html

    >No i lekarz pediatra stwierdził odwodnienie i zatrzymał dziecko w
    >szpitalu. Mnie zastanawia co innego. Jak juz tacy gorliwi ci
    >policjanci
    >byli, że aż matka trafiła do aresztu, to dlaczego też nie ojciec. Był
    >tam, nie wiedział, że dziecko zostawione w saochodzie?

    Moze wysiadl wczesniej. Albo w ogole nie pojechal.

    A swoja droga ... czy to mozliwe, zeby w 50 minut dziecko sie tak
    odwodnilo ?
    Temperatura umiarkowana - tzn w srodku moglo byc powiedzmy 40 stopni

    J.