    From: "Castillon" <C...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co się do diabła dzieje z tym prawem i jego procedurami?
    Date: Wed, 11 Apr 2007 12:06:33 +0200

    Jakis czas temu zadawałem na grupie pytanie o zasadność działań Strazy
    Miejskiej, która zajmowała się fotografowaniem kierowców przekraczających
    prędkość i zgodnie z ówczesną praktyką kierowaniem tych spraw do Sądów
    Grodzkich. Otrzymałem od jednego z respondentów wyczerpującą, bardzo
    precyzyjną odpowiedź, jej treść podzielił też i sam Sąd Grodzki, umarzając w
    marcu br roku postępowanie na podstawie art. 5 par.1 pkt 9 k.p.s.w. Okazało
    się wszakże, że to nie koniec balu. Oto bowiem w kwietniu br. dostaję
    kolejne pismo ze Straży Miejskiej, ostemplowane dodatkowo przez Komendę
    Stołeczną Policji, w której stawić mam się w tejże Straży Miejskiej, gdzie
    będę jako świadek przesłuchany na okoliczność TEGO SAMEGO wykroczenia. Czy w
    związku z tym stawiwszy się na wezwanie mogę odmówić zeznań, motywując
    odmowę prawem do nie działania na własną szkodę? Co w ogóle czynic wobec tak
    wykonywanych wolt prawnych?
    C.