  • 11. Data: 2011-02-23 09:10:15
    Temat: Re: Co robia dziewczyny przy skladaniu dokumentow ?
    Od: <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zamiast 17 zł (z pamięci) za wypis w USC zrobimy "oszczędność" do 14,40 zł za
    poświadczenie zgodności...

    -----

  • 12. Data: 2011-02-23 19:56:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-02-2011 21:46, j...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Być może.

    Być może w dowodzie osobistym jest nazwisko rodowe? Masz wątpliwości?
    Widziałeś kiedyś w ogóle dowód osobisty?
    Może ktoś straszy Ci pokaże i wątpliwości się rozwieją.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2011-02-24 12:27:56
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Mark napisał:

    > PESEL zostaje im bez zmian chociazby..

    Aż sprawdzę w chacie, ale wydaje mi się, że na żadnym świadectwie czy
    dyplomie nie mam numeru PESEL.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 14. Data: 2011-02-24 13:59:25
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nazwisko rodowe też może ulec zmianie.

    -----

  • 15. Data: 2011-02-24 19:31:44
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-02-23 05:51, Roman Rumpel pisze:
    > albo chodź z dokumentami do potwierdzenia da radcy prawnego/ adwokata.
    >
    > Tak, teraz oni też mogą poswiadczać kopie dokumentów

    ale przecież w wąskim zakresie
    i jeszcze muszą wiedzieć jak to zrobić...

  • 16. Data: 2011-02-25 00:11:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 13:27, Tapatik pisze:

    > Aż sprawdzę w chacie, ale wydaje mi się, że na żadnym świadectwie czy
    > dyplomie nie mam numeru PESEL.

    Na pewno nie masz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-02-25 09:45:34
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dużo (może nawet coraz więcej) dokumentów ma Pesel, ale rzecz w tych, które
    Peselu nie mają, a różnią się nazwiskiem.

    -----