  • 1. Data: 2011-02-21 21:19:55
    Temat: Znaki drogowe
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam

    Gdzie można znaleść szegółowe daty wprowadzenia do użytku poszczególnych
    znaków drogowych?
    Niby jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) z dnia 3 lipca 2003 r.
    w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów
    drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich
    umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.).Na podstawie
    art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
    (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515, z późn. zm.)

    Ale mnie interesują wcześniejsze rozporzadzenia.

    leon

  • 2. Data: 2011-02-21 23:25:12
    Temat: Re: Znaki drogowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/21/2011 3:19 PM, leon wrote:
> [...]
    > (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515, z późn. zm.)
    >
    > Ale mnie interesują wcześniejsze rozporzadzenia.

    lex?