    From: "lumhen" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co o tym sądzicie? (strzelanie w okna)
    Date: 5 Apr 2004 21:34:58 +0200

    Witam
    Dziś w czasie gdy syn mył okno w swoim pokoju
    zauważył w zewnetrznej szybie dość regularną
    dziurke i promieniste peknięcia wokół niej.
    Ewidentnie wyglada na to, że ktoś strzelił
    w okno, prawdopodobnie z wiatrówki.
    Chciałam to natychmiast zgłosić na policje
    ale znajomy odradza mi, mówiąc, że będę miała
    więcej kłopotów niż pożytku a i tak po jakimś
    czasie dostane zawiadomienie o niewykryciu sprawcy.
    I tu moje pytanie,co o tym sądzicie, warto czy nie warto
    zawracać sobie tym głowe. Jak by nie patrzeć, było to
    użycie broni.
    Co prawda, nie wiem kiedy to się mogło stać, bo przez firanki
    na oknie mogłam tego nie zauważyć.

    Pozdrowienia
    Henia