    From: Dominik <d...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co mozna postawic na dzialce rolnej?
    Date: Wed, 27 Mar 2002 15:39:02 +0100

    Witajcie.

    Z tego co wyczytalem w archiwum wynika, ze
    trzeba by miec ponad 1 hektar, zostac rolnikiem ;-) itd...
    zeby postawic cokolwiek.

    Art. 29.
    1. Pozwolenia na budowe nie wymaga budowa:
    1) obiektow gospodarczych zwi?zanych z produkcja rolna i
    uzupelniajacych zabudowe zagrodowa w ramach istniejacej
    dzialki siedliskowej:
    a) parterowych budynkow gospodarczych o powierzchni zabudowy
    do 35 m 2 , przy rozpieto?ci konstrukcji nie wiekszej niz 4,80 m...

    Wynika z tego na moj prosty rozum, iz jesli nie prowadzi sie produkcji
    rolnej
    to nie mozna postawic nic... Nie mozna tego jakos obejsc?
    Jakis Woz Drzymaly, czy cos na tej zasadzie?
    Nie zalezy mi na niczym duzym, ot maly domek,
    altanka, cokolwiek na weekendy.
    Moge dosta kawalek ziemi rolnej (duzo mniej niz 1 hektar)
    i nie wiem czy warto wogole zawracac sobie tym glowe.
    Ktos moze to juz przerabial?

    Pozadrawiam
    Dominik