  • Data: 2002-03-28 07:40:09
    Temat: Re: Co mozna postawic na dzialce rolnej?
    Od: "Radosław Kwiatkowski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możesz postawić wszystko co nie jest na trwałe związane z gruntem - komórkę,
    altankę itd. Wszystko bez fundamentów. Oczywiście jeżeli jest to mała
    działka to nie może to być uciążliwe dla sąsiadów. Jeżeli Cię to boli to
    wnieś w gminie o zmianę przeznaczenia gruntu. Kosztuje to ok. 100,00 i trwa
    ok. roku. W tym czasie możesz postawić coś prowizorycznego. W przypadku
    zmiany przeznaczenia, jeżeli jest na atrakcyjnym terenie wartość działki
    rośnie kilkalrotnie.

    Pozdrawiam Radek

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7sm1t$9sj$...@g...uci.agh.edu.pl...