  • 1. Data: 2002-05-15 21:15:03
    Temat: Co kiedy sklepik sprzedaje produkty dedykowane innemu sklepowi ??
    Od: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>

    Witam!

    Wkurza mnie permanentne działąnie jedengo sklepu w okolicy: właaściciel
    [oprócz trzymania przy kasie uczniów bez nadzoru] kupuje rozmaite rzeczy do
    sklepu od np. gospodarzy okolicznych wiosek [jajka, ziemniaki, kurczaki]
    kosmetyki i napoje z sieci LIDL, wode mineralną Jeronimo Martins [Biedronka]
    ..

    Na każdym artykule jest "Wyprodukowano dla ..Biedronka, Lidl" itd.
    Gdzie to zgłosić ???
    Aha, nie wspomniałem że jesli mineralna kosztuje w Biedronce w promocji 1,69
    to u niego kosztuje 2,80 :)))

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;