  • 1. Data: 2002-05-15 19:55:00
    Temat: Obowiazek meldunkowy
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    Mam pytania dotyczace obowiazku meldunkowego:
    - jaka ustawa/rozporzadzenie reguluje obecnie sprawe obowiazku meldunkowego?
    (ewentualnie numer dz.ust. lub adres strony)
    -od kiedy powstaje obowiazek meldunkowy, na ile i po jakim czasie mozna
    ponownie zameldowac sie?

    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-05-15 20:43:02
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy
    Od: "cwaniak" <c...@p...com>

    Dz.U.74.14.85
    Ustawa o Ewidencji Ludnosci I Dowodach osobistych