  • 1. Data: 2002-05-15 21:20:13
    Temat: Co kiedy sklepik sprzedaje produkty dedykowane dla innego sklepu ??
    Od: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>

    Witam!

    Wkurza mnie permanentne działąnie jedengo sklepu w okolicy: właaściciel
    [oprócz trzymania przy kasie uczniów bez nadzoru] kupuje rozmaite rzeczy do
    sklepu od np. gospodarzy okolicznych wiosek [jajka, ziemniaki, kurczaki]
    kosmetyki i napoje z sieci LIDL, wode mineralną Jeronimo Martins [Biedronka]
    ..

    Na każdym artykule jest "Wyprodukowano dla ..Biedronka, Lidl" itd.
    Gdzie to zgłosić ???
    Aha, nie wspomniałem że jesli mineralna kosztuje w Biedronce w promocji 1,69
    to u niego kosztuje 2,80 :)))

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;

  • 2. Data: 2002-05-16 05:42:18
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

> [...]

    > Gdzie to zgłosić ???
    > Aha, nie wspomniałem że jesli mineralna kosztuje w Biedronce w promocji 1,69

    A próbowałeś po prostu nie kupować u niego?

  • 3. Data: 2002-05-16 05:57:11
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdzie to zgłosić ???
    > Aha, nie wspomniałem że jesli mineralna kosztuje w Biedronce w promocji

    Ja bym to uznal za wolny rynek, ale w naszym pieknym panstwie socjalnym,
    ktore za glowny cel stawia sobie wpychanie swoich ubloconych lap w
    gospodarke zapewne bedzie to jakies kretynskie przestepstwo...

    Moja rada: wkurza? nie kupuj!

    P.

  • 4. Data: 2002-05-16 06:45:39
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Firlej" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore za glowny cel stawia sobie wpychanie swoich ubloconych lap w
    > gospodarke zapewne bedzie to jakies kretynskie przestepstwo...

    E tam. Jakie niby przestępstwo? Sprzedawania po zbyt wysokiej cenie? ;))
    Mogłoby być naruszeniem umowy sprzedaży, jakby było zastrzeżone, że nie
    można dalej tych produktów odsprzedawać, ale wątpie - czemu miałoby służyć
    takie ograniczenie? Jeśli w ten sposób sieci sprzedają więcej swoich
    wyrobów, to chyba sie z tego powodu raczej cieszą. A i marka sama się
    reklamuje i rozpełza :)

    Wszystko jest lege artis

    Depi.

  • 5. Data: 2002-05-16 09:40:02
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

> [...]
    > Gdzie to zgłosić ???
    > Aha, nie wspomniałem że jesli mineralna kosztuje w Biedronce w promocji

    Ja proponuje zapisac sie do Polskiej Partii Socjalistycznej i jeszcze
    bardziej dobic nasz i tak upadajacy rynek.

    Jesli kiedykolwiek nie bedziesz mial pracy, albo juz nie masz to wiedz, ze
    wlasnie przez ludzi takich jak Ty w rzadzie ktorzy wpychaja paluchy tam
    gdzie nie trzeba mamy kryzys.

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 6. Data: 2002-05-16 10:08:58
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Piotr Firlej" <e...@s...pl> wrote in message

    > Ja bym to uznal za wolny rynek, ale w naszym pieknym panstwie socjalnym,
    > ktore za glowny cel stawia sobie wpychanie swoich ubloconych lap w
    > gospodarke zapewne bedzie to jakies kretynskie przestepstwo...

    Wrecz przeciwnie. Nie bardzo byloby to pod co podlozyc.
    A swoja droga jezeli na produktach mozna przeczytac, skad sa, a wiec gdzie
    je taniej kupic,
    to zawsze mozna z tej podpowiedzi skorzystac.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 7. Data: 2002-05-16 11:20:52
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko jest lege artis

    To dobrze, bo juz myslalem, ze ten kraj jest jeszcze 'dziwniejszy' niz
    myslalem ;-)

    P.

  • 8. Data: 2002-05-16 11:21:23
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wrecz przeciwnie. Nie bardzo byloby to pod co podlozyc.

    To bardzo dobrze :-D

    P.