    From: "MiK^" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi
    Date: 24 Mar 2007 16:31:14 -0700

    > kaz mu spier... wtedy zapewne on pierwszy da ci w rylo, i bedziesz sie juz
    > tylko bronil :)

    Hmmm doopa! dostanie za udzial w bojce. obrona osobista to nie jest
    szczelenie komus w ryj, co najwyzej zastosowanie technik obronnych,
    uderzenia po nogach, nigdy nie w twarz! -tak stwierdzil sad karzac
    mnie na 10m w zawieszeniu na 3lata za to, ze w wieku 20 lat wracajac
    do domu, dostalem w ryj od chlopa ktory poszedl do rezerwy... uderzyl,
    po czym sam pozniej zostal uderzony. sad nie zwracal uwagi na
    podpisane przez niego zeznania iz uderzyl BEZ POWODU jako pierwszy. ja
    sie nie bronilem, ja atakowalem w skutek czego mial liczne obrazenia
    na twarzy etc.

    Zawieszenie chlopak ma jak w banq!