  • 1. Data: 2006-03-25 18:58:39
    Temat: CloUniaEuropejska
    Od: k...@p...onet.pl (KulDel)

    Hello ,

    Czy, jezeli ja jako firma importuje podzespoly komputerowe z
    zagranice w UNII EUropejskiej, czy mnie obowiazuje clo?

    --
    Best regards,
    KulDel mailto:k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2006-03-26 10:05:37
    Temat: Re: CloUniaEuropejska
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KulDel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hello ,
    >
    > Czy, jezeli ja jako firma importuje podzespoly komputerowe z
    > zagranice w UNII EUropejskiej, czy mnie obowiazuje clo?

    To ty jako firma nie wiesz, że w Unii (w której znajdujemy się od 2 lat) cło
    nie obowiązuje a import to nieznane pojęcie? To się nazywa teraz 'dostawa
    wewnątrzwspólnotowa'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt