  • 1. Data: 2004-04-19 10:36:43
    Temat: Clo jakie i od czego zalezy
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Zamawiam towar z importu. Faktura dostawacy zostanie wystawiona przed 1 maja
    kiedy clo jest np. 10%. Od 1 maja clo na ten produkt wyniesie 2%. Towar
    pojawia sie na granicy po 1 maja. W jakiej wysokosci zaplace clo - 10% czy
    2%.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 2. Data: 2004-04-19 12:38:14
    Temat: Re: Clo jakie i od czego zalezy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lesio5 wrote:

> [...]
    > Towar
    > pojawia sie na granicy po 1 maja. W jakiej wysokosci zaplace clo - 10%

    www.wrozka.pl

    Albo napisz o co ci konkretnie chodzi..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-19 18:20:04
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    bosz <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    > www.wrozka.pl
    >

    > Albo napisz o co ci konkretnie chodzi..

    Ja to pytanie zrozumialem jako:
    "Czy stosuje sie stawki celne dnia wystawienia faktury
    czy dnia przedstawienia towaru do odprawy na granicy,
    wwozu na polski obszar celny ?"

    O to chodzi?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 4. Data: 2004-04-20 06:54:28
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Bohosiewicz" <m...@e...kernel.pl> napisał w wiadomości

    > Ja to pytanie zrozumialem jako:
    > "Czy stosuje sie stawki celne dnia wystawienia faktury
    > czy dnia przedstawienia towaru do odprawy na granicy,
    > wwozu na polski obszar celny ?"
    >
    > O to chodzi?

    Oczywiscie, ze o to chodzi. A do 'produkcji' bosza nie majacych nic
    wspólnego z zawartoscia merytoryczna postow przywyklem. A moje pytanie nadal
    aktualne jest.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 5. Data: 2004-04-20 07:52:16
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lesio5 wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiscie, ze o to chodzi. A do 'produkcji' bosza nie majacych nic
    > wspólnego z zawartoscia merytoryczna postow przywyklem. A moje pytanie

    Przywykles, ze grupa bawi sie we wrozki.

    Oczywiste jest, ze po pierwszym maja jest UNIA CELNA, wiec zalezy skad
    chcesz sprowadzac.

    Obowiazek celny OCZYWISCIE powstaje przy przekroceniu granicy celnej.

    Nie napisales czy dostawca jest w polsce czy za granica,
    czy ty dokonujesz odprawy i taknaprawde nie wiadomo
    o co Ci chodzi...

    Dlatego nikt, kto wie nie odpowiedzial.

    Idz dowrozki..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-20 18:56:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisales czy dostawca jest w polsce czy za granica,

    Bełkociku? A moze załóż okulary? A może knebel sobie załóż by nie blekać bez
    sensu.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 7. Data: 2004-04-21 09:40:17
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Bełkociku? A moze załóż okulary? A może knebel sobie załóż by nie blekać
    > bez sensu.

    Nie wysilaj sie...

    Nie takie rzeczy widzialem jak:

    Jak nazwaniem importem WDT...

    albo

    Zamawaijacy zamawia w Polsce u firmy, ktora DLA NIEGO sprowadza z zagranicy.

    TOWAR jest Z IMPORTU,
    dostawca Z POLSKI..

    A swoimi insynuacjami dajesz swoadectwo o sobie.. nie o mnie.
    Nie wystarczy uiec odczytywac literki... i slowka..

    Zreszta zgodnie z moim przypuszczeniem zadna
    wrozka nie odpowiedzila.

    Boguslaw