  • From: "bochen" <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Cięzki pytanie...
    Date: Fri, 9 Jan 2004 11:58:37 +0100

    Mam pewne trudne pytanie i mam nadzieje ze ktos mi pomoze...

    Jest taka sprawa dwoje judzi O1 i O2 prowadza firme ale nie maja nigdzie
    zapisow ze sa spółką czy czyms podobnym.
    O1 i O2 rozliczani sa razem poprzez jedno biuro rachunkowe jedne ksiegi
    itd...

    Teraz O2 sklada pozew do sadu z uzasadnieniem ze O1 utrudnia prace O2.
    O1 jednak chce jedynie aby O2 pracował osobiście a w przypadku gdy O2 nie
    moze sie stawic do pracy, O2 powinien dostac 60% normalnego wynaglodzenia i
    z tego jeszcze oplacil ew czlowieka zastepujacego O2.

    Czy taka sprawa (mam nadzieje ze w miare jasno to przedstawilem) jest do
    wygrania przez O1?

    --
    Pozdrowienia,
    B.