  • Data: 2009-11-12 19:34:19
    Temat: Ciekawe co z tym możnazrobić i co mi grozi ?
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie przybyl do mnie pan dzielnicowy celem poinformowania mnie iz miesiac
    temu nie uiscilem zapłaty za paliwo na stacji benzynowej. Zapis monitoringu jest
    klarowny ze to moja osoba i oczywiscie tego sie nie wypieram, natomiast sprawa
    wyglada tak:
    podjezdzam samochodem, tankuje paliwo, ide do sklepu zaplacic, place kartą,
    odjezdzam.
    Patrze na zapis operacji bankowych z tego dnia i cholera faktycznie, nie ma
    obciazenia za paliwo sa tylko dwie operacje wygladajace jakbym kupil bilet na
    myjnie (17 zl.) plus druga operacja chyba za czekolade lub cos w tym stylu
    (kwota 3,65 zl) nie za bardzo moge sobie teraz to przypomniec.
    No i mam sie teraz stawic w charakterze swiadka na komende.
    O co tu chodzi, co mozna z tym problemem zrobic ?