  • Data: 2009-11-12 23:11:03
    Temat: Re: Ciekawe co z tym możnazrobić i co mi grozi ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JK <news:hdi3r9$r1e$1@inews.gazeta.pl> napisał:
    > No ale kasjer się nie przyzna że coś przeoczył i będzie słowo przeciwko
    > słowu. Raczej tylko te rzeczy z myjni mogą go wybronić, bo wskazują że
    > był jakiś błąd w systemie.

    Słowo przeciwko słowu, to nie dowód w sądzie. poza tym nie sądzę, by ktoś z
    czymś takim odważył się iść do sądu, bo przegra bezsprzecznie. Oskarżonemu
    trzeba winę dowieść, a nie ją uprawdopodobnić. Tu nie wystarczy wykazać,
    ze nie zapłacił, ale jeszcze koniecznym jest udowodnienie, że to uczynił
    celowo. A w praktyce, jeśli był w kasie i płacił kartą, to nie do
    udowodnienia.