  • Data: 2009-11-12 22:42:06
    Temat: Re: Ciekawe co z tym możnazrobić i co mi grozi ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl <news:1e8e.00000196.4afc633b@newsgate.onet.pl>
    napisał:

    Kradzież jest przestępstwem umyślnym. Umyślność trzeba dowieść. W opisanym
    wypadku udowodnienie umyślności jest po prostu nieprawdopodobne i tyle.

    Pracownicy Stacji Paliw po prostu potraktowali instrumentalnie Policję.
    Najprawdopodobniej kasjer nie naliczył Ci opłaty za paliwo. Na koniec
    zmiany musiałby to sam wyrównać, bo w kasie brakowałoby tych pieniędzy. Co
    najprościej zrobić? Powiadomić Policje o kradzieży. Policja na podstawie
    numerów rejestracyjnych znajdzie kierującego (przeważnie), a ten przyjdzie
    i zapłaci. To prostsze, niże wniosek do CEPiK o dane kierującego i
    ewentualne wzywanie go. Czy etyczne, to już inna kwestia. Na pewno dodaje
    Policji bezsensownej roboty.