  • 1. Data: 2007-01-08 21:30:32
    Temat: Ciąża - ciekawostka prawna
    Od: "anka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, mam pytanie:
    Obecnie jestem zatrudniona na umowę o pracę na czas określony. Jest to moja
    druga umowa na czas określony w tym samym zakładzie pracy(po wejściu do UE).
    Jestem w 4 miesiącu ciąży. Druga umowa kończy się za 2 miesiące. W związku z
    tym mam pytanie:
    - czy obecna umowa (druga) zostanie tylko przedłużona do dnia porodu?
    - czy też będzie to zawarta ze mną nowa trzecia umowa (do dnia porodu),
    która jednocześnie stanie się umową na czas nieokreślony?

    Anka z Poznania

  • 2. Data: 2007-01-08 21:39:08
    Temat: Re: Ciąża - ciekawostka prawna
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "anka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > - czy obecna umowa (druga) zostanie tylko przedłużona do dnia porodu?

    ta wersja

    Angie

  • 3. Data: 2007-01-08 23:02:04
    Od: "boomboom " <j...@W...gazeta.pl>

    Angie <J...@O...EU> napisał(a):

    > ta wersja
    >
    > Angie
    Znajomy prawnik powiedział mi, że zawarta byłaby trzecia umowa, czyli już na
    czas nieokreślony. Osobiście intepretowałam to jako przedłużenie umowy a nie
    zawarcie nowej.
    Dziękuję za odpowiedź Anka

  • 4. Data: 2007-01-09 13:26:27
    Od: marg <m...@m...pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "anka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > ta wersja

    No chyba, że pracodawca pójdzie Ci na rękę.....

    Marg

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<