  • 1. Data: 2007-01-08 19:27:47
    Temat: rejestracja na 2 osoby
    Od: "Jenderk" <J...@h...krakow.pl>

    j.w. Syn chchce zarejestrowac auto na 2 osoby, poniewaz jest to jego
    pierwsze auto i placilby horrendalną kase a ja mam znizki max (chyba 60%)
    Jestem pelen obaw bo ne wiem czym to grazi w skrajnych sytuacjach. Jakie
    moga byc konsekwencje w najgorszym przypadku?Pzdr. Andrzej

  • 2. Data: 2007-01-08 19:35:25
    Temat: Re: rejestracja na 2 osoby
    Od: i...@w...pl

    Jenderk napisał(a):
> [...]
    > Jestem pelen obaw bo ne wiem czym to grazi w skrajnych sytuacjach. Jakie
    > moga byc konsekwencje w najgorszym przypadku?Pzdr. Andrzej

    Raczej niczym strasznym, poza ew. trudnościami w sprzedaży w
    przypadku niezgody.
    Znam przypadek, gdy auto było zarejestrowane na 2 osoby, z których
    jedna miała 1 grupę inwalidzką i dzięki temu objęte było
    zniżkami.

  • 3. Data: 2007-01-08 19:39:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.01.2007 Jenderk <J...@h...krakow.pl> napisał/a:
> [...]
    > Jestem pelen obaw bo ne wiem czym to grazi w skrajnych sytuacjach. Jakie
    > moga byc konsekwencje w najgorszym przypadku?Pzdr. Andrzej

    1. jeśli syn stuknie kogoś tym autem, to przy odrobinie pecha stracisz
    zniżki i na swoje (no chyba, że akurat ubezpieczyciel ma inną politykę,
    np. Allianz, który w takich sytuacjach auta traktuje odrębnie, albo auta
    będą ubezpieczone w różnych zakładach)

    2. jak się znielubicie, to możesz auta nie sprzedać i np. musieć opłacać za
    syna OC :)

    3. jak któryś z was kopnie w kalendarz, to drugi będzie miał problem
    sprzedać to auto do czasu rozwiązania spraw związanych ze spadkiem

    Poza tym to generalnie nie ma problemów. Wielu ludzi tak działa. Upierdliwe
    jest tylko konieczność załatwiania spraw (urzędy, sprzedaż) we dwójkę, no
    ale to nie jest wielki problem.
    --
    Samotnik