  • Data: 2014-04-09 22:27:20
    Temat: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że ostatnio poprawne politycznie media drążą niby temat pewnej
    posłanki która popełniła wykroczenie ale nie mogła zapłacić mandatu bo
    takie poprawo... Ale jakoś mam dziwny poczucie niedosytu. :-)
    Czy poseł może pokazać funkcjonariuszowi dowód osobisty + prawo jazdy i
    spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie?
    Czy znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???