  • 41. Data: 2022-11-17 21:27:19
    Temat: Re: Chciałam aby podpisał mi ePUAPEM
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    internecie to to nie istnieje."

    > Coś sam chyba trollujesz.
    > Stawiasz tezę, że obecnie - oraz minimum 10 lat wstecz - istnieje jakakolwiek
    informacja,
    > która byłaby podana TYLKO przez telewizję?

    A sprawdzałeś wszystkie?
    Bo wygląda na to że jednak się zdarza.

    > I, jako że TV jest medium "ulotnym" (choć kto wie, może jakoś sobie cały program
    archiwizują),
    > to nie pozosatje po tej informacji ani śladu - w szczególności w internecie?

    Praktyka pokazała że nie zawsze zostaje ślad po informacji w internecie.

    > No to pokaż inne rozwiązanie takiego problemu.
    > Można oczywiście założyć własną wikipedię.

    Nie rozmawiać z debilami dla których jedynym argumentem jest link
    do wiadomości w internecie. Ewentualnie patrzeć jak się wpieniają
    kiedy dostają info że informacje była w artykule xxxx miesięcznika
    yyyyy z marca tego roku. :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2022-11-28 17:32:54
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 16.11.2022 o 23:52, WAM pisze:
> [...]
    jakiejś infrastruktury technicznej.

    > https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppNam
    e=SIGNER
    > jeden podpis, pobranie pliku z podpisem, przekazanie drugiej stronie,
    > drugi podpis, pobranie pliku z podpisem, przekazanie pierwszej
    > stronie.

    O to mi chodzi.
    Dlaczego strony, osoby fizyczne nie używają tego podpisu do zawierania
    umów na odległość ?

    Bardziej mi chodzi o to:
    https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektron
    icznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

    Po przejściu kilku kroków na tej www jest dokładna instrukcja co i jak
    zrobić, aby podpisać dokument.

  • 43. Data: 2022-11-28 18:07:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 17:32:57 UTC+1 Monika Głowacka napisał(a):

    jakiejś infrastruktury technicznej.
    Nowakiem i Kowalską.

    > O to mi chodzi.
    > Dlaczego strony, osoby fizyczne nie używają tego podpisu do zawierania
    > umów na odległość ?

    Ja zawieram - jeszcze jakieś pytania?
    Z drugiej strony ja mam pytanie - nie masz żadnych obaw przed zawarciem
    umowy z osobą, której nigdy nie widziałaś?
    Może spotkanie się to pewien koszt, ale:
    - jeśli sprawa jest groszowa, to raczej kogoś, kto to samo zrobi, może troszkę
    drożej, ale jest blisko, znajdziesz
    - żyjemy jednak w PL, a nie w RU czy USA (USA nawet gorrzej, bo tam dwa wielkie
    ośrodki na wybrzeżach,
    a RU wszystko, co ma sens poza kopalinami jest w europejskiej części).

    Wciąż covid (inna sprawa, że właśnie po cichu wraca, po świętach ZUS będzie miał
    sporo wypłat zasiłków pogrzebowych)?