  • 11. Data: 2005-06-15 16:58:00
    Temat: Re: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [snap]

    > Myślisz, że to by poszło na jakiś sensowny cel? I tak by to wessała
    > bezdenna Dziura Budżetowa (albo np. minister potrzebowałby nowej
    > bajeranckiej limuzyny czy gajerka od Armaniego).

    To proponuję od razu zdemontować państwo i oddać wszystkie domeny
    życia społecznego we władanie kasiastym 'bonzom'.

  • 12. Data: 2005-06-15 16:58:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "rezist.com" <s...@p...com> writes:

    > Najlepsze jest to:
    >
    > W "Strategii" chodzi jedynie o to, aby działania, realizowane dotąd
    > w ograniczonej skali, nabrały rozmachu odpowiadającego skali
    > problemów, jakie wiążą się z nadużywaniem wolności w Internecie.

    Pewnie chodzi o akcje w stylu upublicznienia listy Wildsteina :>

  • 13. Data: 2005-06-15 17:03:19
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d8pmfe$ail$1@sparrow.axelspringer.com.pl
    Od: rezist.com <s...@p...com>
    Było:
    > ... nadużywaniem wolności ...
    <rotfl>

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 14. Data: 2005-06-15 17:04:55
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    naskrobał/a w news:d8pl56$9dv$1@inews.gazeta.pl:

    > nie wiem jak ty, ale ja place miesiecznie 50 zl abonamentu,

    Ale to nie miałby być abonament za internet, tylko abonament za "manie"
    możliwości oglądania TVP, czy słuchania PR.
    Oficjalne sprostowania są na stronie KRRIT.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 15. Data: 2005-06-15 17:46:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > cos tam
    > ktos cos tam robi

    W maglu jestes?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2005-06-15 19:02:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:
    >
    > [snap]

    > To proponuję od razu zdemontować państwo i oddać wszystkie domeny
    > życia społecznego we władanie kasiastym 'bonzom'.

    Jaaaaaaaaasne... A co jeszcze proponujesz, komunistyczny złodzieju?
    "Abonament" na np. prawo do chodzenia do sklepów? "Abonament" za prawo
    do używania aparatów fotograficznych? Bo bez tego to 'kasiaści bonzowie'
    odpowiedzialni za np. pieczenie chleba czy produkcję kliszy nas,
    biednych szaraczków zjedzą...

    Kurcze, dlaczego te 'ochronne' pomysły takich cholernych komunistów
    przypominają mi pomysły mafii na 'ochronę drobnych przedsiębiorców'?

  • 17. Data: 2005-06-15 19:29:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8pu0v$njc$1@opal.futuro.pl> autorstwa
    niejakiego Andrzej Lawa wyjaśniam co następuje:

    > Jaaaaaaaaasne... A co jeszcze proponujesz, komunistyczny złodzieju?

    Popatrz, a ja mam go w KF i się nie denerwuję.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 18. Data: 2005-06-15 20:20:31
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 15 Jun 2005 16:28:25 +0200, doszła do
    mnie wiadomość <d8pe7u$jt7$1@nemesis.news.tpi.pl>, w której czytam:

    >Na podobienstwo abonamentu RTV.
    >Kompy, palmtopy, komorki i takie tam media.
    >komus sie w d....pop.....:(

    Nie bardzo, stacje internetowe w ciągu kilku lat mogą praktycznie
    wykosić z rynku TVP i inne wynalazki (typu polsrat). Powód - brak
    cenzury i małe koszty.

  • 19. Data: 2005-06-15 20:27:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "olaf frikiof skiorwensen" <i...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:b731b15dvd5ep5r4gebc21j6av7vgjivon@4ax.com...

    > Nie bardzo, stacje internetowe w ciągu kilku lat mogą praktycznie
    > wykosić z rynku TVP i inne wynalazki (typu polsrat). Powód - brak
    > cenzury i małe koszty.

    Podobnie jak zapałki wyparły krzesiwo a automobile wyparły pojazdy konne.

  • 20. Data: 2005-06-15 21:04:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8pu0v$njc$1@opal.futuro.pl>
    > autorstwa niejakiego Andrzej Lawa wyjaśniam co następuje:

    > Popatrz, a ja mam go w KF i się nie denerwuję.

    Czuję się wyróżniony.