  • 1. Data: 2005-01-13 09:02:11
    Temat: wszycy jesteście obeznani.......
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Wszyscy jesteście obeznani w prawie, a nikt mi nie potrafi odpowiedziec na
    moje pytanie ????
    czuje się zawiedziony :(

  • 2. Data: 2005-01-13 10:18:17
    Temat: Re: wszycy jesteście obeznani.......
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 10:02:11 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > Wszyscy jeste?cie obeznani w prawie, a nikt mi nie potrafi odpowiedziec
    > na
    > moje pytanie ????
    > czuje si? zawiedziony :(

    Po prostu nikt nie chce gadać z człowiekiem, który mając wyrok za jazdę w
    stanie nietrzeźwym jeżdzi po pijaku rowerem.

    A co do twojego pytania. Raz sie możesz odwołać. I mam nadzieję, że
    nieskutecznie. Bo pijani kierowcy to potencjalni mordercy. Dostałeś szansę
    na przemyślenie swojego postępowania i okazało się że nie wyciągnąłeś
    żadnych wniosków z poprzdniego skazania i popełniłeś w okresie próby
    kolejne przestępstwo. To teraz trzeba będzie odsiedzieć. A wystarczyło nie
    wsiadac po pijaku na rower.

    To, że potem dostałeś grzywnę skutkowało tylko tym, ze odweieszenie nie
    było obligatoryjne tylko zależało od decyzji sądu. Najwidoczniej sąd
    uznał, że skoro raz zawiodłeś zaufanie to nie ma podstaw by ufać ci dalej.

    W postępowaniu odwoławczym próbuj przekonać sąd okręgowy, że nie ma
    potrzeby odwieszania kary, bo wprawdzie popełniłeś w okresie próby
    przestępstwo, ale twój dotychczasowy tryb życia wskazuje, że będziesz
    przestrzegał porządku prawnego, i że sąd powinien przymknąć oko na ponowne
    prowadzenie pojazdu po pijaku w okresie próby orzeczonej za takie samo
    przestępstwo.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2005-01-15 15:55:05
    Od: "kruszynka" <a...@B...pl>

    nie dość że sobie mógł zrobić krzywdę to jeszcze komuś pod koła się
    przewrócić i w życiorysie zagrzebać.
    piłeś nie jedź!!!

  • 4. Data: 2005-01-15 21:06:55
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 16:55:05 +0100, kruszynka napisał(a):

    > nie dość że sobie mógł zrobić krzywdę to jeszcze komuś pod koła się
    > przewrócić i w życiorysie zagrzebać.
    > piłeś nie jedź!!!

    Nie piles. Wypij.

  • 5. Data: 2005-01-18 19:26:25
    Od: "kruszynka" <a...@B...pl>

    Tak, nikomu źle nie życzę, ale trafić na nieoświetlonego i do tego pijanego
    rowerzystę na drodze to naprawdę sama przyjemność... Rozjechać jego, czy
    może samemu się zabić?