    From: "mag32" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Chałas
    Date: 29 Jul 2006 07:23:02 -0700

    Witam. Może mi ktoś poradić jak rozwiązać problem baru i
    uciążliwego sąsiada ?
    Problememe jest to, że moja koleżanka jest właścicielką małego
    baru na wsi, obok niej jest jeden dom, a w nim mieszka sąsiad który
    ciągle dzwoni że zakłucają mu ciszę nocną.
    Rozumiem gościa, ale...
    Na dworze muzyka nie gra, tylko wewnątrz, facetowi przeszkadza nawet
    dzwonek do drzwi. Klienci owszem, czasem zachowują się głośno, ale
    zdaża się to rzadko. Jemu głównie chodzi o chałas ze sprzętu
    nagłaśniającego z Wnętrza baru. Policja ciągle przyjeżdźa,
    dzisiaj też pewnie będzie i są z tego powodu kłopoty i ryzyko, że
    dziewczyna straci licencję.
    Czy istnieją jakieś sposoby wmiarę sensownego załatwienia tej
    sprawy raz na zawsze, oraz jakie są i gdzie są opisane normy chałasu
    dotyczące tego problemu ?
    To częściowo pewnie mogłoby problem rozwiązać.