  • 1. Data: 2006-07-29 14:23:02
    Temat: Chałas
    Od: "mag32" <m...@o...pl>

    Witam. Może mi ktoś poradić jak rozwiązać problem baru i
    uciążliwego sąsiada ?
    Problememe jest to, że moja koleżanka jest właścicielką małego
    baru na wsi, obok niej jest jeden dom, a w nim mieszka sąsiad który
    ciągle dzwoni że zakłucają mu ciszę nocną.
    Rozumiem gościa, ale...
    Na dworze muzyka nie gra, tylko wewnątrz, facetowi przeszkadza nawet
    dzwonek do drzwi. Klienci owszem, czasem zachowują się głośno, ale
    zdaża się to rzadko. Jemu głównie chodzi o chałas ze sprzętu
    nagłaśniającego z Wnętrza baru. Policja ciągle przyjeżdźa,
    dzisiaj też pewnie będzie i są z tego powodu kłopoty i ryzyko, że
    dziewczyna straci licencję.
    Czy istnieją jakieś sposoby wmiarę sensownego załatwienia tej
    sprawy raz na zawsze, oraz jakie są i gdzie są opisane normy chałasu
    dotyczące tego problemu ?
    To częściowo pewnie mogłoby problem rozwiązać.

  • 2. Data: 2006-07-29 15:15:41
    Temat: Re: Chałas
    Od: "carrara." <w...@p...onet.pl>

    Na Ciebie ten "chałas" też chyba ma wpływ ??? I "zakłuca" Ci cisze
    nocną :)

  • 3. Data: 2006-07-29 19:17:21
    Od: "mag32" <m...@o...pl>

    carrara. napisał(a):
    > Na Ciebie ten "chałas" też chyba ma wpływ ??? I "zakłuca" Ci cisze
    > nocną :)
    Pisz na temat, albo nie pisz wcale

  • 4. Data: 2006-07-29 20:07:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mag32 napisał(a):
    > Pisz na temat, albo nie pisz wcale

    Ale on pisze na temat.
    Nie da sie tego czytac.
    Do szkoly idz, albo co....

    Wiem, wiem, pewnie masz kwit, ze jestes dys_cos_tam. Za moich czasow
    owszem, znano ta przypadlosc, ale skutecznie ja leczono tzw. zostaniem
    "w kozie".

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2006-07-29 20:19:38
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia 29 Jul 2006 12:17:21 -0700, mag32 napisał(a):

    > Pisz na temat, albo nie pisz wcale

    No to teraz, na pewno Ci ktoś pomoże.

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2006-07-29 22:49:08
    Od: i...@w...pl

    mag32 napisał(a):
    > Czy istnieją jakieś sposoby wmiarę sensownego załatwienia tej
    > sprawy raz na zawsze
    Cicho być i tyle - najszybszy sposób . Ja mam podobny problem , jak
    sąsiad tego baru - tylko koło mnie pseudo-agroturystyka ... Grille ,
    pijatyki , ogniska zakrapiane , kolumny na pełną moc . Każdy ma
    prawo do spokojnego snu , więc nie szukaj poparcia dla istnienia baru
    , którego okna na pewno są szeroko otwarte w te upały i hałas ( nie
    "chałas" ) w typie "umfa-umfa" nie pozwala spać normalnym ludziom ,
    którzy cały dzień ciężko pracują ... Tutaj nie znajdziesz
    zrozumienia dla Twojej Koleżanki . Źle wybrała miejsce na bar i tyle
    .

  • 7. Data: 2006-07-29 22:51:57
    Od: i...@w...pl

    mag32 napisał(a):
    > uciążliwego sąsiada ?
    Rozkoszny jesteś :-)))

  • 8. Data: 2006-07-30 01:58:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    mag32 napisał(a):
    > Pisz na temat, albo nie pisz wcale

    pisz poprawnie, albo nie pisz wcale.

    p. m.

  • 9. Data: 2006-07-30 07:51:18
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jul 2006 03:58:01 +0200, mvoicem napisał(a):

    > pisz poprawnie, albo nie pisz wcale.

    Wszedłem w ten wątek ponieważ zasugerowałem się tematem, wszystko
    wskazywało na to, że chodzi o kancelarię prawną: http://www.chwp.pl/
    a tu takie zaskoczenie...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 10. Data: 2006-07-30 07:57:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :

    > Wszedłem w ten wątek ponieważ zasugerowałem się tematem, wszystko
    > wskazywało na to, że chodzi o kancelarię prawną: http://www.chwp.pl/
    > a tu takie zaskoczenie...

    No patrz - prawnik a też dys-cośtam ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.