    From: Reeno <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Certyfikaty i uprawnienia do prowadzenia szkoleń
    Date: Thu, 5 Jun 2008 10:44:48 -0700 (PDT)

    Witam

    Mam wieloletnie doswiadczenie w pisaniu oprogramowania i chcialbym
    zajac sie prowadzeniem płatnych szkolen w tym zakresie.

    Moje pytania:
    1. Czy potrzebuje jakiegos certyfikatu (lub czy jest jakis inny wymog)
    upowazniajacego mnie do przeprowadzania takich szkolen?

    2. Czy potrzebuje jakiegos zezwolenia.certyfikatu na wystawianie
    zaswiadczenia o ukonczeniu takiego kursu i czy moge sobie nazwac to
    certyfikatem?

    Dodam ze mam zalozona DG w tej branzy.
    Wydaje mi sie ze o ile moge prowadzic takie szkolenia to tym bardziej
    wystawienie mojego zaswiadczenia ze dana osoba ukonczyla takie
    szkolenie nie powinno byc problemem? Potencjalny przyszly pracodawca
    takiej osoby moze brac moje zaswiadczenie pod uwage lub nie z tego co
    sie domyslam, ale wole sie upewnic czy nie ma jakichs prawnych
    procedur z tym zwiazanych?