  • 1. Data: 2003-03-26 16:07:32
    Temat: Certyfikaty SSL
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Witam

    Kto bedzie sprzedawal/udostepnial certyfikaty do polaczen SSL instytucjom
    panstwowym?
    Czy ustawa o podpisie elektronicznym jakos to reguluje?

    --
    Zygmunt M. Zarzecki | ostatnio sluchane w samochodzie:
    zygmunt malpa zarzecki kom | Primus - Pork Soda

  • 2. Data: 2003-03-26 20:49:19
    Temat: Re: Certyfikaty SSL
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Wed, 26 Mar 2003 17:07:32 +0100
    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.c
    om> naskrobał(a):

    > Kto bedzie sprzedawal/udostepnial certyfikaty do polaczen SSL instytucjom
    > panstwowym?

    juz o ile wiem daje, bodaj ZUSowi dala/sprzedala (nie wiem :)
    http://www.centrast.pl

    > Czy ustawa o podpisie elektronicznym jakos to reguluje?

    jakas ustawa na pewno o tym mowi, tylko nie wiem jaka
    ewentualnie moge sie dowiedziec od kumpla ktory tam pracuje :-)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq