  • 1. Data: 2004-04-01 17:05:40
    Temat: Canal+ a jej prawa
    Od: "iwi" <i...@k...pl>

    Witam.
    Mam bardzo glupia sytuacje i nie wiem co teraz mam z tym zrobic.
    W kwietniu 2002 roku zrezygnowalem z Wizji TV i odeslalem im poczta Tuner
    tak jak chcieli. Przez 2 lata byla cisza a teraz dostalem pismo ze jesli nie
    zwroce im tunera to bede musial zaplacic 600zl bo na tyle go wycenili. Jesli
    poczta zagubila paczke a tak sie widocznie stalo to moge starac sie od
    poczty zwrotu forsy (jesli znajde kwietk bo gdzies sie zaprzepascil) - czy
    juz jest za pozno.
    Czy jest jakies prawo ktore mowi po 2 latach Wizja moze sie upominac (sorry
    Cyfra) o swoje??
    Jak to mozna zalatwic
    dzieki
    iwi