    From: "Janko Walsky" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Canal + POMÓŻCIE
    Date: Tue, 30 Nov 2004 12:52:40 +0100

    Wtam,
    Wlasnie dostalem pisemko z firmy windykacyjnej od Canal +, wzywajace mnie do
    zaplacenia kwoty 81 PLN, ktora powstac miala z tytulu niezaplaconych
    rachunkow wobec Canalu+ analogowego.

    Zadzwonilem do wrazego dzialu windykacji Canalu i dowiedzialem sie co
    nastepuje: niezplacone rachunki dotycza rzekomo miesiecy: grudzień 1997,
    luty 1998, lipiec 1998 i sierpien 1998. Umowe zakonczylem we wrzesniu 1998.
    Nastepnie po jakims czasie "przesiadlem sie" na Wizje TV, ktora po jakims
    czasie przepoczwarzyla sie w Canal+. Pozniej, w tym roku od nich odszedlem.
    W trakcie korzystania z uslug Canalu cyfrowego nie bylo nigdy mowy o
    rzekomym dlugu z przeszlosci.

    W dziale windykacji dowiedzialem sie, ze jedyna forma odwolania jest
    napisanie pisma do ichniego dzialu reklamacji powolanie sie na paragraf o
    przedawnineniu (jaki??).

    Nie wiem, co w chwili obecnej zrobic, nie mam juz od dawna papierkow z przed
    7 lat. Nie potrafie wiec udowodnic, ze te rachunki zaplacilem. Wydaje mi
    sie, ze gdybym byl ich dluznikiem, nie wypusciliby mnie z Canalu
    analogowego, ani pozniej cyfrowego.

    Czy moglibyscie mi jakos pomoc?

    ---
    Pozdrawiam