  • Data: 2004-12-01 23:10:28
    Temat: Re: Canal + POMÓŻCIE
    Od: "Janko Walsky" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <colgii$pld$10@news.onet.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > [...] No to przyjmij do wiadomości, że
    > _nie_ma_żadnego_przepisu nakazującego osobie fizycznej powoływać się
    > na podstawę prawną wyrażoną artykułem czy ustawą. Wystarczy wskazanie
    > podstawy faktycznej. Ad rem wystarczy napisać, ze się "przedawniło".
    >
    > W wypadku urzędów obowiązek ten wynika z kpa, kpk, kpc i innych tego
    > rodzaju przepisów.

    Pozwalam sobie wciac sie w dyskusje, gdyz chcialbym znowu nawiazac do swojej
    sprawy. Pomniewaz jestem laikiem w kwestiach prawnych, przepraszam, jesli
    zarzuce lamerke, ale w BOKu Canalu, do ktorego zadzwonilem "kazali" napisac
    odwolanie podajac paragraf na mocy ktorego opieram swoje odwolanie.

    Jak sadzisz, co powinienem w takiej sytuacji zrobic. Czy napisac po prostu,
    ze sprawa sie "przedawnila", czy tez lepiej bedzie powolac sie na konkretny
    paragraf jesli takowy istnieje.

    Bede naprawde wdzieczny za pomoc.
    Jurek