  • 11. Data: 2005-02-04 19:38:25
    Temat: Re: Canal +
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:cu0gvc$k4j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ja tam myślę, że Canal+ sprzedał windykatorowi te długi za niewielki
    > procent ich kwoty, a ten próbuje, a nuż się ktoś nabierze/przestraszy i
    > zapłaci.

    Ja, to nawet jestem tego pewien. Pewnie jakiś rozsądny procent odzysku z
    tego jest.

  • 12. Data: 2005-02-04 19:38:43
    Od: "Paweł D." <p...@o...pl>

    http://www.kruk-inkaso.com.pl/

  • 13. Data: 2005-02-04 19:39:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cu0fnb$k1e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ciekawe czy oni nie robią badania bilansu?

    Chyba mają obowiązek.

  • 14. Data: 2005-02-07 00:11:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł D. wrote:

    > chyba raczej tak, bo jak zadzwoniłem do firmy windykacyjnej to mnie
    > wyśmiali.. i powiedzieli że się doigram...

    Trzeba było powiedzieć, żeby spadali na drzewo banany prostować ;)

    > Ale coś czuje że oni sami łamią prawo!! Gdyż nagrywają rozmowy telefoniczne
    > BEZ POINFORMOWANIA rozmówcy przedtem faktem, w czasie trwania, na początku
    > rozmowy telefonicznej. Tłumaczą się że informują w piśmie dostarczonym do

    Każdą swoją rozmowę możesz nagrywać. Oni swoją też mogą.

    [ciach]

    > co mam zrobić aby te "zaległości" stały się już przedawnione??? bo Oni mówią
    > ze zawsze mogą mnie ścigać!!

    Hmmm... Złośliwe wprowadzanie w błąd? (KW)

    ;)