eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCZY PRZYSLUGUJE MI DZIEN WOLNY ZA PRACE W NIEDZIELE I SWIETA? › CZY PRZYSLUGUJE MI DZIEN WOLNY ZA PRACE W NIEDZIELE I SWIETA?
  • Data: 2003-01-27 16:24:44
    Temat: CZY PRZYSLUGUJE MI DZIEN WOLNY ZA PRACE W NIEDZIELE I SWIETA?
    Od: "Salamandra" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM!

    mam problem z którym boryka się nasz cały personel w pracy, Otóż pracujemy w
    systemie ciągłym wiec również w niedziele i święta. Kiedyś mięliśmy za te
    dni płacone więcej , teraz znieśli nam to mowiaz ze dostaniemy za każdy
    dzień przepracowany w niedziele i święta DODATKOWY DZIEN WOLNY, niestety
    zawsze mamy tyle dni ile nam przysługuje w danym miesięcy, czyli pracujemy
    40 godz tygodniowo, MAM PYTANIE CZY NALEZY NAM SIE DODATKOWY DZIEN WOLNY DO
    TYCH KTORE PRAWO NAM ZAPEWNIA ? CZY ZA KAZDA NIEDZIELE I ZA KAZDE SWIETO
    PRZYSLUGUJE NAM ? SKORO NIE MAMY ZA NIE WIECEJ PLACONE NIZ ZA DNI ROBOCZE,
    ODPOWIEDZICIE ORAZ PODAJCIE NR I ART. KODEKSU PRAWA PRACY, NA KTORY MOZEMY
    SIE POWOLAC!!!!

    MAM NADZIEJE ZE POMOZECIE NAM! DZIEKI:)